bilderurmittliv.blogg.se

Pictures from my life.

Holiday

Kategori: Allmänt

Nu har alla barn har nere sommarlov fran skolan, men har har man bara lov i 2 veckor!!
Vilket betyder att jag kommer ha massor att gora i 2 veckor!
Det finns dock ingen plan for vad som ska handa nu nar det ar lov sa
Jag ska gora en imorgon. Jag menar 2 veckors lov utan nagon som helst planering kommer inte funka med 32 barn (i aldrarna 3-17 ar)
Ibland ar det bra att vara lite pedantisk av sig nar det kommer till planering och framforhallning!
Idag var aven huslakaren har och testade alla (barn och personal) mot HIV. Alla ar friska och det tycker jag kanns bra! Har aven en massa bilder fran det, aven dom aldsta var radda och skrek och forsokte varja sig nar det var dags for att ta blodprovet. Men dom far komma upp en annan gang!

Och nu ar det slut pa regnperioden och det blir bara varmare och varmare for varje dag som gar! Snart kommer jag bada i mitt egna svett...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: