bilderurmittliv.blogg.se

Pictures from my life.

Dag 6

Kategori: Allmänt

 Har snart vart har I en vecka. Dagarna flyter ihop ganska mycket, aven fast jag gor och far se nya saker varje dag.

Igar var jag och Micki pa ett hostel for backpackers, det ligger en bit fran dar jag bor med det var otroligt fint. Sa igar var forsta gangen som jag akte tuktuk, det var en uel och pplevelse I sig! N’r vi skulle darifran akte vi pikipiki,som ar en blandning mellan en motorcykel och en moped, som kan ta 3-4 personer. Micki ar har i en manad och jobbar som voluntar  pa ett foretag och tar fram en strategisk plan for deras arbete. Hon ar fran tyskland sa vi pratar bade engelska och tyska, vilket jag tycker ar bra for da far jag ova upp min tyska!

Internet ar inte det basta och framforallt inte nard et kommer till wifi, sa jag maste sitta vid en dator varje gang jag vill gora nagot…
Har du forsokt na mig pa skype eller kik sa ar detta anledningen till att jag inte har svarat.
Jag ska ladda ner skype till datorn jag anvander  I veckan som kommer.

Nu ar det helg och barnen  ar lediga fran skolan sen igar eftersom manga har ar muslimer och firar Ramadan sa ar dom lediga fre-son. I vanliga fall ar dom bara lediga pa sondagar!
 
Bilder far ni en annan gang, jag ar glad ifall jag lyckas publicera detta inlagg!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: