bilderurmittliv.blogg.se

Pictures from my life.

Allan fran Yxtorp

Kategori: Allmänt

Det har med internet ar inte alltid det smidigaste... 
Nu sitter jag iaf och chattar med min mamma pa facebook, for 2 manader sen hade hon inog inte vart inne pa facebook pa nagra manader och nu ar hon plotsligt online samtidigt som mig! Vad ar oddsen? 
Det ar iaf mysigt att chatta med dig mamma, jag saknar att bara kunna prata. Men vi far skypa en annan gang!
 
Ni som ar van med mig pa fb kan jag tipsa om att ga in och titta i mitt album lite titt som tatt for det ar nog dar jag kommer lagga ut bilder mest kontinuelit! (Ja Elin jag har sakert stavat fel pa det har ordet men jag har ingen aning om vad det ar som ar fel...)
 
Kommentera garna nagot nar ni laser, stall fragor sa kan jag svara pa dom i ett annat inlagg! Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, vad vill ni veta???
 
Nu har Miki akt tbx till Tyskland, det kanns lite trakigt for hon var den enda utifran barnhemmet som jag har haft kontakt med...
 
 

Kommentarer

  • Gunnel säger:

    Jättemysigt att chatta med dig också Lina! Även om det naturligtvis är ännu härligare att höra din röst :-)
    Så fina bilder du lagt upp på facebook! Det är så spännande att se hur dina dagar ser ut. Berätta om dem här på bloggen!
    Kramisar

    2013-08-25 | 22:17:55
  • Elin säger:

    Kontinuerligt ;) Håller med din moder ovan om att du ska berätta om dina dagar på bloggen, PUSS!

    2013-08-26 | 08:47:04
  • Martina säger:

    Jag vill se bilder på barnhemmet och ditt rum typ :D

    2013-08-30 | 14:17:57

Kommentera inlägget här: